Dzień dobry,cześc i czołem !


 "Dzień dobry, cześć i czołem ! Pytacie skąd się wziąłem ?
Jestem wesoły Romek, mam na przedmieściu domek,
a w domku wodę, światło, gaz "*.... i nie śpiewaj jeszcze raz !

           Przysiadłam skromnie  na moim, pachnącym nowością blogu. Przed chwila wróciłam
 z warsztatów na których dowiedziałam się jak założyć bloga. Spodobało mi się - więc jestem i piszę mój pierwszy post. Nie wiem jeszcze, w jakim kierunku pójdę z  moją nową umiejętnością lecz zgodnie z tytułem mojego bloga na  "wyspach bananowych" może wydarzyć się wszystko. Któż zabroni mi dyrdymały śnić ?
Od półtora roku jestem utrzymanką ZUS-u. Mam tyle ile mam, ale w zamian mogę dowolnie dysponować moim czasem. I jest to wartość nie do przecenienia.
Zdezerterowałam z długaśnej kolejki do lekarza , poszłam na spacer, wysłuchałam mojej ulubionej audycji, przygotowałam sobie pyszne, gorące  "złote mleko" , siedzę przy biurku w ciepłym kręgu lampy, przy moich stopach  pies Alik, we śnie ugania się po wrzosowisku. Jestem szczęśliwa.

  PS.
          Oczywiście nie mam na imię Romek tylko Barbara. Mieszkam w Warszawie, ale widok z okna mówi, że na wsi. Mam swoje/go: lata, męża, dzieci, wnuczkę, psy, koty, pasje, dziwactwa i parę innych rzeczy, dzięki którym umiem powiedzieć : chcę lub nie chcę.
 Drogi przechodniu, zapraszam cię do mojego świata  Witam cię i cieszę się, że nie możesz przerwać mi  w pół słowa.  A jeżeli nie spodoba ci się moja bajka, to i tak dziękuję. Pozostałych proszę,  pozamykajcie drzwi, wyłączcie telewizory, rozsiądźcie się wygodnie w fotelach i bądźcie moimi gośćmi.
Możesz do mnie napisać : domatorka@gmail.com



*przyśpiewka z filmu "Miś" Jerzego Barei , kompozytor Jerzy Derfel











Komentarze

Popularne posty